אסטרטגיה ומיתוג

מה זה אסרטרגיה ולמה?

בדיוק כמו לפני שבונים בית חדש או מחליטים לעצב מחדש את הבית הקיים, אפילו לעצב רק חלל אחד בתוכו, או לחדש את כל העיצוב לסטייל אחר, הכול מתחיל מתכנון. כאשר תרצו לבנות או לעצב בית, לא תתקדמו צעד אחד קדימה, בלי תכנון מדויק ומפורט של התוצאה הרצויה והסופית, אותה תרצו להגשים. ככה יהיה אפשר להחליט, באלו חומרים משתמשים, ובאיזה סגנון, כי יודעים מה המטרה .ככה גם יהיה קל להשיג אותה. לכן חשוב התכנון של הפרויקט. התכנון של אופי וקו הפעילות של העסק שלכם, חשוב מאוד!  אתם תדעו מראש, מה הערך של המותג שלכם ועליו תישענו, כדי לשדר באופן תמידי את הערך הזה ללקוח. גם מהערך של המותג, נגזרות הרבה פעולות והחלטות שתצטרכו לעשות ולשקול בעתיד. כמו למשל: בניית וסגנון עיצוב למותג ולפרסומות העסק, השראה ואוירה שתתבטא גם באופן פיזי בעסק: צבעי קיר, רהיטים בעסק, קודי שירות שתפעלו על פיהם, כמו: לבוש העובדים,                                                         שירותי ערך מוסף ועוד.

שלב ראשון:
בריף אסטרטגי - מתחילים בהכרות אתכם, עם העסק המוצר והשירות, מידע על המתחרים הקיימים בשוק, הגדרת יעדים כמותיים ו/או איכותיים, הכרת החוזקות והחולשות האיומים וההזדמנויות, מחפשים ומוצאים את הבידול והיחודיות שלכם, בעצם, הכרות עם הUSP שלכם, ואם תרצו, נוכל לבצ ע סקרים המשקפים דעת קהל .
שלב שני:
מחליטים על הערך המרכזי עליו נתבסס כדי להעביר את המסר שלכם, בהתאם לנתונים אותם בדקנו בשלב הראשון. איזה כיף! הגענו למסקנה! מתקדמים..
שלב שלישי
קונספט - איך מעבירים את המסר הזה ללקוחות הפוטנציאליים שלנו? באיזו דרך? יותר יצירתית או יותר ממוקדת אסטרטגיה? פה נכנס הקריאייטיב והקופירייטרינג.. לחצו כאן, לקרוא עוד.
שלב רביעי
מיתוג: שם - ביחד אתכם ובשיתוף שלכם, נבחן אפשרויות לבחירת שם לעסק שלכם, אם אתם עסק חדש. או שינוי, תיקון ושדרוג לשם של עסק קיים. לוגו- אנחנו חושבים בשבילכם על צורה וסמל מתאימים המביעים את הערך של העסק, מעצבים ומגישים לכם כמה דוגמאות לבחירה. סלוגן- בחירה של משפט מלווה לשם שלכם, היופיע מתחת לשם העסק, שיספר בשלוש מילים, למה כדאי לבחור בכם. שפה עיצובית – כאן נבחר את הסמלים הנוספים הנגזרים ממהות העסק, נעצב וניצור מהם טקסטורה שתתלווה ללוגו שלכם, ובעצם תייצ ר אוירה מתאימה ותוסיף עניין.

בואו להתחדש! הגיע הזמן לקונספט חד שיביא לכם תוצאות טובות.. הניצוץ
יחדש את המיתוג שלכם, והריענון ישפיע לטובה על תדמית העסק ועל הרחבת
קהל לקוחותיו. השאירו פרטים, ונחזור אליכם בהקדם אי”ה: ואז:

דילוג לתוכן